Послуги:

Моніторинг і технічна підтримка ІТ інфраструктури

Цілодобовий моніторинг і оперативна підтримка ІТ-інфраструктури для забезпечення стабільної роботи сервісів.

Прийом та обробка запитів на покращення функціоналу CoreHR.
Розробка та підключення інтеграцій для CoreHR, реалізація запитів на покращення функціоналу CoreHR.
IT-забезпечення переходу між компаніями.

Проведення робіт щодо підготовки доступів та техніки для співробітників, що переходять між компаніями групи.

Адміністрування чатів/каналів у ТГ (Телеграм).
Постановка задачі та координація переходу діючого співробітника на ФОП або іншу форму співпраці.

Допомагаємо при переході діючого співробітника на ФОП з іншої форми співробітництва (поза процесом онбордингу).

Організація доступу до серверів/сервісів.

Видача доступів до ресурсів, доступ до яких обмежений з міркувань безпеки.

Project Management (комунікація, репортінг)

Послуга охоплює організацію та координацію проєктів, зокрема, комунікація з замовниками та підготовка звітності: створення детальних звітів щодо прогресу, виконаних завдань, ресурсів та ризиків для забезпечення прозорості роботи та прийняття рішень.

Технічна підтримка користувачів командою розробки.

Обробка тікетів повʼязаних з налаштуваннями системи, відповіді на запитання, потребуючі глибоких знань системи, ресерчу, або правкам через базу даних.

Технічна підтримка загальної корпоративної системи.

Обробка простих тікетів, відповіді на прості запитання.

Реагування на критичні звернення.

Фіксація часу на технічну підтримку користувачів, які звертаються напряму щодо проблем, по яких не були виставлені тікети.

Адміністрування або створення сторінки в Notion на запит компанії.

Розробка та зміна структури сторінки за запитом, видача доступу до сторінки, редагування та зміна вигляду сторінки за запитом. Візуальне оформлення.

Внутрішня розсилка на співробітників (підготовка посту).
Єдине вікно — допомога, відповіді на запити співробітників.

Допомога з визначенням конкретної послуги або відповіді на швидкі хот фікс питання в ТГ (наприклад, знайти документ, дати доступ, пояснити політику компанії).

Підтримка користувачів IT Enterprise: консультації та налаштування.

Кастомні налаштування в системі, розробка інструментів під користувача (інтерфейс, кнопки, звіти).

Зарплатний сервіс: щомісячні нарахування, виплати та консультації співробітників.

Підтримка співробітників з питань заробітної плати (чому стільки нарахували, як виплатили, не прийшла зарплата, блокування зарплати тощо).

Адміністрування оплат: внесення платежів у внутрішні системи бізнесів.

Оперативна обробка та реєстрація всіх вхідних платежів у внутрішню ERP-систему бізнеса.

Оформлення параметрів зарплати у корпоративних системах.

Внесення фінансових змін по співробітнику (ставка та валюта) в корпоративну систему для своєчасності та точності розрахунку зарплати.

Бюджетування: формування, коригування і консолідація плану.

Складання та консолідація бюджету з нуля — планування дохідної, витратної частини, зведення планового фінансового результату.

Розробка методологій та процедур повного річного бюджетування.

Допоможемо визначити ключові фінансові показники, розробити структуровані процедури складання бюджету, а також методологію та форми для точного прогнозування доходів і витрат.

Створення Облікової Політики та форм звітності в Netpeak Group.

Розробимо правила та форми звітності, що забезпечують прозорість фінансових операцій, спрощують процес аналізу даних і сприяють ефективному управлінню ресурсами в Netpeak Group.