Регулярна перевірка обліку техніки на складі та у співробітників.
Аналіз існуючих процесів, визначення точок оптимізації, налаштування програмних рішень для автоматизації і покращення робочих потоків, а також коригування процесів для підвищення ефективності та зниження витрат.
Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів в рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.
У разі необхідності додаткової систематизації обліку доходів і витрат за окремими проєктами чи бізнес-напрямами.
Актуалізація облікової політики компанії-нерезидента передбачає внесення змін, спрямованих на приведення документації у відповідність до нових стандартів, вимог податкових органів чи змін у бізнес-процесах компанії.
Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів в рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.
Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів в рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.
Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів в рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.
Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів в рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.
Консультація по будь-яким питанням в межах податкового чи бухгалтерського обліку в юрисдикціях, окрім БГ, України, Казахстану.
В рамках податкового планування та зменшення податкового навантаження на компанію, проводиться періодично розрахунок податку на прибуток задля оптимізації витрат на податки.
Контроль ПДВ для нерезидента включає перевірку податкового кредиту, сум до сплати та правильності застосування ставок залежно від країни.
*(аналіз наявності податкового кредиту та забовязань та відповідності документів вимогам законодавства).
Офіційне оформлення співробітника в компанії.
Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів в рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.
Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів (підготовка та обробка даних у системі, звірка з банком (до 4-х р/р з API), облік доходів і витрат за касовим методом) від 501 до 1000 транзакцій на місяць.
*В рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.
Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів (підготовка та обробка даних у бухгалтерській програмі, звірка з банком (до 4-х р/р з API), облік доходів і витрат за касовим методом).- від 1 до 500 транзакцій на місяць (за категоріями).
*В рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.
Оформлення облікової політики, складання робочого плану рахунків, порядку відображення господарських операцій.
При відкритті нової компанії налаштовується ПЗ для можливості ведення обліку.
Робота з кредитами / овердрафтами / позиками:
1. Отримання, включаючи підготовку пакета документів.
2. Облік.
3. Контроль за поверненням.
Взаємодія з "цифровим" банком:
1. Надання документів для проведення операцій та розблокування платежів.
2. Вирішення питань, пов'язаних із банківським рахунком (надання документів про власника, розблокування рахунку тощо).
*Купівля-продаж корпоративних прав, акцій, облігацій.
1. Списання ТМЦ, витрати, амортизація (включаючи облік палива).
2. Облік основних засобів та товарно-матеріальних цінностей (у т.ч. модернізація, ремонт, формування наказів про введення в експлуатацію).
1. Реалізація (продаж) товарів та послуг.
2. Облік собівартості реалізації.
3. Підготовка актів звірок із клієнтами.
1. Перевірка правильності виписки вхідних податкових накладних, контроль вчасності реєстрації.
2. Проведення в обліку зареєстрованих податкових накладних вихідних.
1. Виписка податкових накладних вихідних.
2. Контроль лімітів.
3. Реєстрація ПН.
4. Контроль своєчасної реєстрації.
1. Встановлення терміну амортизації, поділ обліку за структурними підрозділами тощо.
2. Налаштування плану рахунків.
3. Налаштування порядку відображення в обліку господарських операцій.
Продаж робочих ноутбуків, моніторів, телефонів, мишок, клавіатур тощо, проведення списання техніки та передачі коштів через бухгалтерію.
Оперативна обробка та реєстрація всіх вхідних платежів у внутрішню ERP-систему бізнеса.
Складання та консолідація бюджету з нуля — планування дохідної, витратної частини, зведення планового фінансового результату.
Допоможемо інтегрувати звіт методом нарахування (P&L) і баланс таким чином, щоб отримувати повну картину фінансового стану бізнесу.
Допоможемо визначити ключові фінансові показники, розробити структуровані процедури складання бюджету, а також методологію та форми для точного прогнозування доходів і витрат.
Розробимо правила та форми звітності, що забезпечують прозорість фінансових операцій, спрощують процес аналізу даних і сприяють ефективному управлінню ресурсами в Netpeak Group.