Цілодобовий моніторинг і оперативна підтримка ІТ-інфраструктури для забезпечення стабільної роботи сервісів.
Обслуговування системи, яка забезпечує централізоване керування ідентифікацією користувачів, їхньою автентифікацією та авторизацією для доступу до різних сервісів і додатків.
Послуга передбачає створення інтерфейсів користувача для вебсайтів і вебдодатків, включаючи верстку (перетворення дизайну на адаптивний та інтерактивний інтерфейс) та програмування.
Вирішення аварійних ситуацій.
Дослідження в питаннях клієнтської інфраструктури. Пропозиції щодо нових підходів. Порівняння сервісів.
Обслуговування сервісу, що робить скріншоти.
Обслуговування системи, яка графічно відображає метрики, що знімаються системою моніторингу.
Обслуговування системи доступів до різних сервісів.
Обслуговування системи, яка збирає логи.
Обслуговування Віртуальної Приватної Мережі.
Обслуговування системи моніторингу.
Обслуговуваня системи, що автоматизує тестування та розгортання проєктів.
Обслуговування системи, яка зберігає програмний код проектів.
Видача доступів до ресурсів, доступ до яких обмежений з міркувань безпеки.
Налаштування та оптимізація MySQL, PostgreSQL, Redis, реплікація та кластеризація.
Обробка, інтерпретація та документація бізнес-процесів, продуктів, послуг та програмного забезпечення Бізнес аналітиком шляхом аналізу даних.
Налаштування автоматизованого резервного копіювання, відновлення даних і аварійних планів для забезпечення безперервної роботи серверів.
1. Налаштування Zabbix для моніторингу серверів.
2. Grafana для візуалізації.
3. Graylog для збору логів.
Комплекс регулярних робіт з сайтом чи сервісом, орієнтованих на удосконалення проєкту, підтримку його якості, безпеки і безперебійності роботи.
Створення автоматизацій для інфраструктури клієнта, за допомогою програмного коду.
Включає повний цикл створення цифрових продуктів.Проєктування: аналіз потреб бізнесу, створення структури та дизайну.
Розробка: програмування функціоналу.
Тестування та запуск: перевірка продуктивності, адаптивності та безпеки.
Послуга охоплює організацію та координацію проєктів, зокрема, комунікація з замовниками та підготовка звітності: створення детальних звітів щодо прогресу, виконаних завдань, ресурсів та ризиків для забезпечення прозорості роботи та прийняття рішень.
Доопрацювання існуючого та розробка нового функціоналу сервісів та сайтів.
Консультація співробітників по доопрацюванню системи, або по вузькоспеціалізованих питаннях до тестувальника чи розробника.
Обробка тікетів повʼязаних з налаштуваннями системи, відповіді на запитання, потребуючі глибоких знань системи, ресерчу, або правкам через базу даних.
Обробка простих тікетів, відповіді на прості запитання.
Консультація співробітників по технічним чи загальним питанням, які стосуються подальших чи поточних розробок. Такими консультаціями можуть бути, наприклад, оцінка нової задачі чи орієнтування з ходу розробки.
Підтримка автоматизацій, що були розроблені раніше командою аналітиків, які не є розробками чи доробками та займають менше 1 години.
Розробка автоматизованих скриптів, які вирішують проблему замовника та поліпшують роботу бізнесу. Можуть бути налаштовані на автоматичне оновлення даних з певною періодичністю у вигляді таблиць, дайджестів, BI систем тощо.