Послуги:

Моніторинг і технічна підтримка ІТ інфраструктури

Цілодобовий моніторинг і оперативна підтримка ІТ-інфраструктури для забезпечення стабільної роботи сервісів.

Адміністрування Keycloak. Абонентське обслуговування.

Обслуговування системи, яка забезпечує централізоване керування ідентифікацією користувачів, їхньою автентифікацією та авторизацією для доступу до різних сервісів і додатків.

Front-end розробка.

Послуга передбачає створення інтерфейсів користувача для вебсайтів і вебдодатків, включаючи верстку (перетворення дизайну на адаптивний та інтерактивний інтерфейс) та програмування.

Ресерч по запиту клієнта.

Дослідження в питаннях клієнтської інфраструктури. Пропозиції щодо нових підходів. Порівняння сервісів.

Адміністрування Core Screenshoter ftp. Абонентське обслуговування.

Обслуговування сервісу, що робить скріншоти.

Адміністрування Core Grafana/ Prometheus Core Grafana/ Prometheus. Абонентське обслуговування.

Обслуговування системи, яка графічно відображає метрики, що знімаються системою моніторингу.

Сервіс Core Access.netpeak.net. Абонентське обслуговування.

Обслуговування системи доступів до різних сервісів.

Адміністрування Core Graylog. Абонентське обслуговування.

Обслуговування системи, яка збирає логи.

Конфігурування Core VPN. Абонентське обслуговування.

Обслуговування Віртуальної Приватної Мережі.

Адміністрування Core Zabbix. Абонентське обслуговування.

Обслуговування системи моніторингу.

Адміністрування Core Jenkins. Абонентське обслуговування.

Обслуговуваня системи, що автоматизує тестування та розгортання проєктів.

Адміністрування Core Gitlab. Абонентське обслуговування.

Обслуговування системи, яка зберігає програмний код проектів.

Організація доступу до серверів/сервісів.

Видача доступів до ресурсів, доступ до яких обмежений з міркувань безпеки.

Адміністрування та налаштування Баз Даних.

Налаштування та оптимізація MySQL, PostgreSQL, Redis, реплікація та кластеризація.

Business Analysis (консультації, опис ТЗ).

Обробка, інтерпретація та документація бізнес-процесів, продуктів, послуг та програмного забезпечення Бізнес аналітиком шляхом аналізу даних.

Резервне копіювання та відновлення даних.

Налаштування автоматизованого резервного копіювання, відновлення даних і аварійних планів для забезпечення безперервної роботи серверів.

Налаштування моніторингу і системи збору логів.

1. Налаштування Zabbix для моніторингу серверів.
2. Grafana для візуалізації.
3. Graylog для збору логів.

Підтримка сайтів/сервісів (виправлення багів існуючого функціоналу).

Комплекс регулярних робіт з сайтом чи сервісом, орієнтованих на удосконалення проєкту, підтримку його якості, безпеки і безперебійності роботи.

Автоматизація процесів та розробка скриптів.

Створення автоматизацій для інфраструктури клієнта, за допомогою програмного коду.

Розробка нових сайтів та сервісів.

Включає повний цикл створення цифрових продуктів.Проєктування: аналіз потреб бізнесу, створення структури та дизайну.
Розробка: програмування функціоналу.
Тестування та запуск: перевірка продуктивності, адаптивності та безпеки.

Project Management (комунікація, репортінг)

Послуга охоплює організацію та координацію проєктів, зокрема, комунікація з замовниками та підготовка звітності: створення детальних звітів щодо прогресу, виконаних завдань, ресурсів та ризиків для забезпечення прозорості роботи та прийняття рішень.

Доопрацювання існуючих сайтів/сервісів (розробка нового функціоналу).

Доопрацювання існуючого та розробка нового функціоналу сервісів та сайтів.

Консультація по сервісу PUP / оцінка задач.

Консультація співробітників по доопрацюванню системи, або по вузькоспеціалізованих питаннях до тестувальника чи розробника.

Технічна підтримка користувачів командою розробки.

Обробка тікетів повʼязаних з налаштуваннями системи, відповіді на запитання, потребуючі глибоких знань системи, ресерчу, або правкам через базу даних.

Технічна підтримка загальної корпоративної системи.

Обробка простих тікетів, відповіді на прості запитання.

Консультації співробітників.

Консультація співробітників по технічним чи загальним питанням, які стосуються подальших чи поточних розробок. Такими консультаціями можуть бути, наприклад, оцінка нової задачі чи орієнтування з ходу розробки.

Підтримка автоматизації.

Підтримка автоматизацій, що були розроблені раніше командою аналітиків, які не є розробками чи доробками та займають менше 1 години.

Розробка скриптових рішень та систем для автоматизації процесів.

Розробка автоматизованих скриптів, які вирішують проблему замовника та поліпшують роботу бізнесу. Можуть бути налаштовані на автоматичне оновлення даних з певною періодичністю у вигляді таблиць, дайджестів, BI систем тощо.