Послуги:

Моніторинг і технічна підтримка ІТ інфраструктури

Цілодобовий моніторинг і оперативна підтримка ІТ-інфраструктури для забезпечення стабільної роботи сервісів.

Перевірка обліку техніки.

Регулярна перевірка обліку техніки на складі та у співробітників.

IT-забезпечення переходу між компаніями.

Проведення робіт щодо підготовки доступів та техніки для співробітників, що переходять між компаніями групи.

IT-забезпечення онбордингу.

Проведення робіт щодо підготовки доступів та техніки для нових співробітників.

IT-забезпечення офбордингу.

Проведення робіт щодо доступів та техніки співробітників, котрі звільняються.

Адміністрування Core Screenshoter ftp. Абонентське обслуговування.

Обслуговування сервісу, що робить скріншоти.

Адміністрування Core Grafana/ Prometheus Core Grafana/ Prometheus. Абонентське обслуговування.

Обслуговування системи, яка графічно відображає метрики, що знімаються системою моніторингу.

Сервіс Core Access.netpeak.net. Абонентське обслуговування.

Обслуговування системи доступів до різних сервісів.

Адміністрування Core Graylog. Абонентське обслуговування.

Обслуговування системи, яка збирає логи.

Конфігурування Core VPN. Абонентське обслуговування.

Обслуговування Віртуальної Приватної Мережі.

Адміністрування Core Zabbix. Абонентське обслуговування.

Обслуговування системи моніторингу.

Адміністрування Core Jenkins. Абонентське обслуговування.

Обслуговуваня системи, що автоматизує тестування та розгортання проєктів.

Адміністрування Core Gitlab. Абонентське обслуговування.

Обслуговування системи, яка зберігає програмний код проектів.

Організація доступу до серверів/сервісів.

Видача доступів до ресурсів, доступ до яких обмежений з міркувань безпеки.

Технічна підтримка користувачів (щодо серверів з ОС Windows).

Налаштування діючих серверів на Windows, розгортання нових серверів на Windows.

Підготовка робочої техніки для співробітника.

Налаштування робочої техніки (ноутбук, планшет, телефон тощо) та робочих сервісів на ній.

Адміністрування системи відеонагляду.
Технічна підтримка користувачів за нерегламентованими зверненнями (погодинно).

Задачі, які не описуються іншими послугами (наприклад, пошук нового корпоративного ПЗ або створення кастомного звіту щодо техніки компанії).

Проведення заходів зі зміцнення інформаційної безпеки.

Контроль і побудова процесів щодо заходів безпеки в месенджерах, корпоративній пошті, скріншутерах та подібному програмному забезпеченні.

Реагування на критичні звернення.

Фіксація часу на технічну підтримку користувачів, які звертаються напряму щодо проблем, по яких не були виставлені тікети.

Пошук та підключення провайдера до мережі.
Адміністрування офісної мережі.

Ремонт і вдосконалення поточної мережі офіса, а також реагування на сигнали моніторингу.

Супроводження оплати та оформлення поточних IT-рахунків.

Регулярне створення запитів на оплату ліцензій, серверів та програмного забезпечення.

Придбання корпоративної техніки (за межами України).

Придбання робочих ноутбуків, моніторів, телефонів, мишок, клавіатур тощо за межами України.

Придбання нових IT-сервісів.

Замовлення і оплата нових ліцензій ОС, програмного забезпечення, онлайн-сервісів тощо.

Продаж корпоративної техніки.

Продаж робочих ноутбуків, моніторів, телефонів, мишок, клавіатур тощо, проведення списання техніки та передачі коштів через бухгалтерію.

Придбання корпоративної техніки (в Україні).

Придбання в межах України робочих ноутбуків, моніторів, телефонів, мишок, клавіатур тощо та проведення їх постановки на управлінський та бухгалтерський облік.