Послуги:

KZ: Підготовка та складання обов'язкової звітності з офіц. зп.
KZ: Підготовка та складання обов'язкової звітності та оплата загальних податків з Юр.ос.
KZ: Внесення офіційних оплат від клієнтів до системи управлінського обліку.
KZ: Проведення у бухгалтерському обліку реалізація (продаж) товарів та послуг.
KZ: Ведення бухгалтерського обліку та робота з ПДВ вихідним.
KZ: Ведення бухгалтерського обліку та робота з ПДВ вхідним.
Автоматизація бухгалтерського обліку та ІТ-інтеграція бізнес-процесів.

Розробка та впровадження систем автоматизації бухгалтерського обліку і інтеграція ІТ-рішень у бізнес-процеси.

Ведення бух. обліку на нерезиденті за методом нарахування.

Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів в рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.

Ведення обліку за проєктами чи напрямами діяльності (проєктний облік окремих напрямів).

У разі необхідності додаткової систематизації обліку доходів і витрат за окремими проєктами чи бізнес-напрямами.

Ведення обліку розрахунків з акціонерами та засновниками (облік дивідендів, вкладень у статутний капітал, розрахунки за позиками).

Має бути виконаний відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітності (IFRS) або іншого застосовного стандарту, такого як US GAAP, та місцевих вимог законодавства юрисдикції компанії.

Супровід перевірок нерезидентів з боку податкових та фінансових органів (підготовка документів, відповіді на запити, участь у перевірках).

Забезпечення супроводу та підготовка до податкових перевірок нерезидентних компаній.

Ведення обліку змін у капіталі компанії-нерезидента (формування статутного капіталу, облік додаткових внесків, реінвестування прибутку).

Має бути виконаний відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітності (IFRS) або іншого застосовного стандарту, такого як US GAAP, та місцевих вимог законодавства юрисдикції компанії.

Облік позик та кредитів для компанії-нерезидента (облік процентних витрат, контроль термінів погашення).

Має бути виконаний відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітності (IFRS) або іншого застосовного стандарту, такого як US GAAP, та місцевих вимог законодавства юрисдикції компанії.

Актуалізація облікової політики компанії-нерезидента (внесення змін відповідно до нових стандартів чи вимог податкових органів).

Актуалізація облікової політики компанії-нерезидента передбачає внесення змін, спрямованих на приведення документації у відповідність до нових стандартів, вимог податкових органів чи змін у бізнес-процесах компанії.

Облік та списання дебіторської та кредиторської заборгованості (формування та контроль за боргами, списання безнадійних боргів).

Має бути виконаний відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітності (IFRS) або іншого застосовного стандарту, такого як US GAAP, та місцевих вимог законодавства юрисдикції компанії.

Ведення бух. обліку доходів та витрат нерезидентів за касовим методом.

Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів в рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.

Розрахунок та облік резервів та забезпечень компанії-нерезидента (формування резервів під сумнівні борги, оціночні зобов'язання).

Має бути виконаний відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітності (IFRS) або іншого застосовного стандарту, такого як US GAAP, та місцевих вимог законодавства юрисдикції компанії.

Підготовка трансфертної документації для нерезидентів (трансферне ціноутворення, обґрунтування цін угод між пов'язаними особами).
Консультації щодо оформлення документів постачальників (узгодження необхідних реквізитів, юрисдикцій, номенклатур, сум, нарахованих податків у них) або безпосередне оформлення.

Консультації з оформлення документів:
Перевірка та узгодження всіх необхідних реквізитів документів.Аналіз відповідності юрисдикції постачальників вашим бізнес-потребам.
Узгодження номенклатур товарів і послуг відповідно до договорів.
Контроль правильності зазначення сум і податкових нарахувань.

Безпосереднє оформлення документів:
Складання та перевірка документів відповідно до чинного законодавства.
Допомога в підготовці рахунків, актів, накладних чи інших обов'язкових форм.
Внесення коригувань у документи за необхідності.

Ведення бух. обліку доходів та витрат нерезидентів після автоматизації імпорту/чардж за касовим методом: понад 100000 транзакцій на місяць по ЮО.

Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів в рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.

Peєстрація VAT Global Digital (в країнах продажу, які не збігаються із юрисдикцією юрособи + обсяги продажу там перевищують встановлені пороги).

Реєстрація в системі VAT Global Digital необхідна для компаній, які здійснюють продажі цифрових товарів або послуг у країнах, юрисдикція яких не збігається з юрисдикцією юридичної особи, та обсяги продажів у цих країнах перевищують встановлені пороги для реєстрації ПДВ.

Що включає процес:
Аналіз юрисдикцій, де перевищено поріг для реєстрації.
Консультації щодо вимог і процедур реєстрації в різних країнах.
Підготовка необхідних документів відповідно до місцевих вимог.
Реєстрація у податкових органах відповідних країн.
Супровід у питаннях подання звітності та сплати ПДВ після реєстрації.

Ведення бух. обліку доходів та витрат нерезидентів після автоматизації імпорту/чардж за касовим методом: понад 25000 транзакцій на місяць по ЮО.

Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів в рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.

Ведення бух. обліку доходів та витрат нерезидентів після автоматизації імпорту / чардж за методом нарахувань: понад 25000 транзакцій на місяць по ЮО.

Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів в рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.

Реєстрація OSS (реєстрація у системі One Stop Shop).

Реєстрація в системі One Stop Shop (OSS) спрощує подання звітності та сплату ПДВ для компаній, що здійснюють транскордонний продаж товарів і послуг у країнах Європейського Союзу.

Рознесення банківської виписки за нерезидентом (якщо р/р без API).

Якщо для внесення транзакцій банковської виписки або платіжної системи існує лише мануальний спосіб внесення (API відсутнє), то кожний такий рахунок тарифікується додатково.

Складання річного звіту за LTD (GB, CY) та подання звіту аудитору (архівування первинної документації, розшифрування, складання за змішаним методом).

Підготовка обов'язкового звіту компанії.

Консультації з питань бухгалтерського обліку та оподаткування компаній-нерезидентів.

Консультація по будь-яким питанням в межах податкового чи бухгалтерського обліку в юрисдикціях, окрім БГ, України, Казахстану.

Складання та подання VAT Global Digital звіту нерезидента у юрисдикціях поза місцем реєстрації компанії-нерезидента.

Підготовка та подання обов'язкового звіту компанії.

Подання та сплата Franshise Tax (1 раз на рік).

Підготовка обов'язкового звіту компанії та сплата обов'язкового податку.

Складання та подання VAT або OSS звіту нерезидента.

Підготовка та подання обов'язкового звіту компанії.

Складання та подання податкової звітності нерезидентів (інші юрисдикції + архівування документів + ​​розшифрування) (1 раз на рік або на запит).

Підготовка обов'язкового звіту компанії.

Складання річних звітів для C-Corp та подання їх аудитору (1 раз на рік) (за касовим методом + Balance+ розшифровка для аудитора).

Підготовка обов'язкового звіту компанії.

Перевірка фінансової звітності нерезидентів (за минулі періоди наших компаній чи інших компаній для укладання угоди) за категоріями.

Перед заключенням угоди, для підтвердження ліквідності підприємства, при аудитах, ліквідації компаній.

Підготовка бухгалтерських документів нерезидентів для надання до фінансових, податкових установ.

Додаткові документи, за рамками статутних, які запитують фінансові установи, контрагенти, податкові органи.

Перевірка документів постачальників перед оплатою (узгодження необхідних реквізитів, юрисдикцій, номенклатур, сум, нарахованих податків у них).
Проведення звірок взаєморахунків з контрагентами компаній-нерезидентів.

При необхідності перевірити чи відповідає облік взаєморазрухунків у нас та контрагента (наприклад, закриття періоду, розірвання контракту).

Виставлення рахунків, інвойсів, актів від компаній-нерезидентів.

Виставлення інвойсів для можливості отримання доходів.

Облік ОЗ, НМА та амортизації на нерезиденті.

Облік довгострокових активів нерезидента: основних засобів (ОЗ) та нематеріальних активів (НМА), включаючи амортизацію.При появі такого об'єкта в компанії потребується багаторічний облік такого об'єкта з оформленням розрахунків амортизації чи обезцінювання.

Систематизація та облік трудових договорів/контрактників у компаніях-нерезидентах.

Контроль за первинною документацією в рамках такого співробітника.

Збір та контроль оригіналів документів від контрагентів та їх систематизація для обліку.

Збір та систематизація документів, наданих для обліку зі сторони реквестора. Якщо документи не надані, і бухгалтерія має самостійно або через залучення додаткових зовнішніх спеціалістів збирати первинні документи, це тарифікується за збільшеним тарифом.

Ведення бух. обліку на нерезиденті за методом нарахування.

Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів в рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.

Ведення бух. обліку доходів та витрат нерезидентів за касовим методом: від 501 до 1000 транзакцій на місяць по ЮО.

Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів (підготовка та обробка даних у системі, звірка з банком (до 4-х р/р з API), облік доходів і витрат за касовим методом) від 501 до 1000 транзакцій на місяць.
*В рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.

Рознесення банківської виписки за нерезидентом з API (якщо більше 4х р/р з API).

Якщо кількість активних рахунків (більше ніж одна транзакція порахунку) на юр.особі більше за стандартний пакет (більше 4-х) кожний додатковий рахунок тарифікується додатково.

Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів. Облік доходів та витрат за касовим методом від 1 до 500 транзакцій на місяць (за категоріями).

Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів (підготовка та обробка даних у бухгалтерській програмі, звірка з банком (до 4-х р/р з API), облік доходів і витрат за касовим методом).- від 1 до 500 транзакцій на місяць (за категоріями).

*В рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.

Реєстрація VAT (отримання податкового номера для сплати ПДВ у країні резиденства юр.особи)

Реєстрація VAT (отримання податкового номера для сплати ПДВ у країні резиденства юр.особи), якщо вимагає законодавство або прийнято добровільне рішення.

Підбір аудиторів для складання та подання звітності нерезидентів.

Підбір локальних спеціалістів для аудиту, подачі звітності (за необхідністю) та бухгалтерського консалтингу.

Первинна організація бухгалтерського обліку в компаніях-нерезидентах.

Оформлення облікової політики, складання робочого плану рахунків, порядку відображення господарських операцій.

Первинне налаштування програмного забезпечення бухгалтерського обліку в компаніях-нерезидентах.

При відкритті нової компанії налаштовується ПЗ для можливості ведення обліку.

Підготовка відповідей на запити держ.органів, включаючи зустрічні перевірки.
Проходження податкових перевірок.

1. Надання первинних документів і регістрів обліку.
2. Спілкування з перевіряючими.
3. Узгодження акту.

Плановий розрахунок податків на період

1. Складання шаблону прорахунку податкового навантаження для суб'єкта діяльності.
2. Попередній прорахунок основних податків (за шаблоном):
2.1. Прибуток.
2.2. ПДВ.

Організація отримання державних допомог для підприємства від різних фондів.
Складання та подання обов'язкової звітності з кадрів.

1. Звіти про працевлаштування осіб з інвалідністю (форма № 10-ПІ).
2. Звіти про виконання квоти для працевлаштування осіб із додатковими гарантіями зайнятості (5%).

Підготовка довідок і документів по запитах співробітників.
Підготовка та складання обов'язкової звітності з офіційної з/п.

1. Підготовка бухгалтерських підсумків для формування звітності.
2. Складання та подання звітів по  з/п та нарахуваннях:
2.1. 1ДФ, 1ПВ.
2.2. Статистика.
2.3. Звіт по інвалідах.
2.4. Звітність до ФСС.

Підготовка бухгалтерських підсумків для формування та подання звітності по місцевим податкам.

1. Підготовка бухгалтерських підсумків для формування звітності.
2. Складання та подання звітів по місцевих податках:
- податок на землю;- податок на нерухомість і т.п.
3. Оплата місцевих (на землю, нерухомість) податків.

Підготовка та складання обов'язкової звітності по ФОП, ведення ФОП.

1. Підготовка бухгалтерських підсумків для формування звітності.
2. Складання та подання всіх загальних податкових звітів для ФОП, 2 група, 3 група ЄП.
3. Нарахування та оплата ЄП + ЄСВ:
3.1. Контроль оплати (перевірка в особистому кабінеті платника податків).
4. Складання документації по ФОП.
5. Систематизація та зберігання документів по ФОП.

Підготовка та здача обов'язкової звітності та оплата податків з Юр.Ос. (єдиний податок).

1. Підготовка бухгалтерських підсумків для формування звітності.
2. Складання та подання всіх загальних податкових та стат. звітів для ТОВ:
2.1. Спрощена система.
2.2. Без ПДВ.
3. Сплата єдиного податку.

Підготовка та здача обов'язкової звітності та оплата загальних податків з юр.ос.

1. Підготовка бухгалтерських підсумків для формування звітності.
2. Складання та подання всіх загальних податкових та стат. звітів для ТОВ:
2.1. Загальна система.
2.2. ПДВ (у т.ч. формування умовної податкової накладної).
3. Оплата загальних (прибуток, ПДВ, ЄП) податків.

Ведення бухгалтерського обліку по експорту послуг.
Ведення бухгалтерського обліку по імпорту послуг.
Ведення бухгалтерського обліку овердафтів, позик, кредитів.
Оформлення первинних документів та ведення бухгалтерського обліку цінних паперів.

*Купівля-продаж корпоративних прав, акцій, облігацій.

Оформлення первинних документів та ведення бухгалтерського обліку ТМЦ та ОС.

1. Списання ТМЦ, витрати, амортизація (включаючи облік палива).
2. Облік основних засобів та товарно-матеріальних цінностей (у т.ч. модернізація, ремонт, формування наказів про введення в експлуатацію).

Проведення у бухгалтерському обліку реалізація (продаж) товарів та послуг.

1. Реалізація (продаж) товарів та послуг.
2. Облік собівартості реалізації.
3. Підготовка актів звірок із клієнтами.

Ведення бухгалтерського обліку та робота з ПДВ вхідним.

1. Перевірка правильності виписки вхідних податкових накладних, контроль вчасності реєстрації.
2. Проведення в обліку зареєстрованих податкових накладних вихідних.

Ведення бухгалтерського обліку та робота з ПДВ вихідним.

1. Виписка податкових накладних вихідних.
2. Контроль лімітів.
3. Реєстрація ПН.
4. Контроль своєчасної реєстрації.

Ведення бухгалтерського обліку з постачальниками.

1. Контроль авансів та кредиторської заборгованості.
2. Звірки з контрагентами.

Збір та систематизація первинної документації від клієнтів.
Збір та систематизація первинної документації від постачальників.
Підготовка / коригування первинних бух. документів для клієнтів.

Закриття актів (+опціонально: Виставлення рахунків).
***якщо документи для клієнтів виписує бухгалтер, а не відповідальний менеджер бізнесу.

Формування облікової політики підприємства.

1. Встановлення терміну амортизації, поділ обліку за структурними підрозділами тощо.
2. Налаштування плану рахунків.
3. Налаштування порядку відображення в обліку господарських операцій.

Забезпечення процесу подачі звітності.

1. Отримання ЕЦП для директора.
2. Печатки за необхідності.
3. Купівля софту для передачі звітності (наприклад, в UA це Медок або Фредо).

Налаштування документообігу.

Налаштування документообігу: алгоритму, механізму збору та затвердження первинних документів, обміну з контрагентами, повернення та зберігання:
1. За необхідності, вибір програми для обміну та підписання документів.
2. Налаштування імпорту/експорту первинних документів в або з бух. софту.