Розробка та впровадження систем автоматизації бухгалтерського обліку і інтеграція ІТ-рішень у бізнес-процеси.
Адміністрування, підготовка та своєчасне подання звітності за податками на майно та заробітну плату в різних регіонах (юрисдикціях).
Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів в рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.
У разі необхідності додаткової систематизації обліку доходів і витрат за окремими проєктами чи бізнес-напрямами.
Має бути виконаний відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітності (IFRS) або іншого застосовного стандарту, такого як US GAAP, та місцевих вимог законодавства юрисдикції компанії.
Забезпечення супроводу та підготовка до податкових перевірок нерезидентних компаній.
Має бути виконаний відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітності (IFRS) або іншого застосовного стандарту, такого як US GAAP, та місцевих вимог законодавства юрисдикції компанії.
Має бути виконаний відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітності (IFRS) або іншого застосовного стандарту, такого як US GAAP, та місцевих вимог законодавства юрисдикції компанії.
Актуалізація облікової політики компанії-нерезидента передбачає внесення змін, спрямованих на приведення документації у відповідність до нових стандартів, вимог податкових органів чи змін у бізнес-процесах компанії.
Має бути виконаний відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітності (IFRS) або іншого застосовного стандарту, такого як US GAAP, та місцевих вимог законодавства юрисдикції компанії.
Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів в рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.
Має бути виконаний відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітності (IFRS) або іншого застосовного стандарту, такого як US GAAP, та місцевих вимог законодавства юрисдикції компанії.
Консультації з оформлення документів:
Перевірка та узгодження всіх необхідних реквізитів документів.Аналіз відповідності юрисдикції постачальників вашим бізнес-потребам.
Узгодження номенклатур товарів і послуг відповідно до договорів.
Контроль правильності зазначення сум і податкових нарахувань.
Безпосереднє оформлення документів:
Складання та перевірка документів відповідно до чинного законодавства.
Допомога в підготовці рахунків, актів, накладних чи інших обов'язкових форм.
Внесення коригувань у документи за необхідності.
Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів в рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.
Реєстрація в системі VAT Global Digital необхідна для компаній, які здійснюють продажі цифрових товарів або послуг у країнах, юрисдикція яких не збігається з юрисдикцією юридичної особи, та обсяги продажів у цих країнах перевищують встановлені пороги для реєстрації ПДВ.
Що включає процес:
Аналіз юрисдикцій, де перевищено поріг для реєстрації.
Консультації щодо вимог і процедур реєстрації в різних країнах.
Підготовка необхідних документів відповідно до місцевих вимог.
Реєстрація у податкових органах відповідних країн.
Супровід у питаннях подання звітності та сплати ПДВ після реєстрації.
Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів в рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.
Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів в рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.
Реєстрація в системі One Stop Shop (OSS) спрощує подання звітності та сплату ПДВ для компаній, що здійснюють транскордонний продаж товарів і послуг у країнах Європейського Союзу.
Підготовка та подання обов'язкового звіту компанії.
Підготовка та подання обов'язкового звіту компанії.
Виставлення інвойсів для можливості отримання доходів.
Офіційне оформлення співробітника в компанії.
Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів в рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.
Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів (підготовка та обробка даних у системі, звірка з банком (до 4-х р/р з API), облік доходів і витрат за касовим методом) від 501 до 1000 транзакцій на місяць.
*В рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.
Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів (підготовка та обробка даних у бухгалтерській програмі, звірка з банком (до 4-х р/р з API), облік доходів і витрат за касовим методом).- від 1 до 500 транзакцій на місяць (за категоріями).
*В рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.
При відкритті нової компанії налаштовується ПЗ для можливості ведення обліку.
Оплата рахунків зовнішніх підрядників з працевлаштування працівників за кордоном та ведення звітності по таких оплатах.
Підбір підрядника з працевлаштування за межами України та супровід процесу укладання договору.
Повний супровід у відкритті аналога ФОП за кордоном для співробітника.
Організація отримання документів від компанії під запит від іноземних держорганів.
Організація процесу укладання договору з нашою іноземною юр.особою для співробітників.
Юридичні послуги кваліфікованих спеціалістів, адвокатів.