Послуги:

Автоматизація бухгалтерського обліку та ІТ-інтеграція бізнес-процесів.

Розробка та впровадження систем автоматизації бухгалтерського обліку і інтеграція ІТ-рішень у бізнес-процеси.

Підготовка та подання звітності з місцевих податків та зборів (property tax, payroll tax у різних юрисдикціях).

Адміністрування, підготовка та своєчасне подання звітності за податками на майно та заробітну плату в різних регіонах (юрисдикціях).

Ведення бух. обліку на нерезиденті за методом нарахування.

Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів в рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.

Ведення обліку за проєктами чи напрямами діяльності (проєктний облік окремих напрямів).

У разі необхідності додаткової систематизації обліку доходів і витрат за окремими проєктами чи бізнес-напрямами.

Ведення обліку розрахунків з акціонерами та засновниками (облік дивідендів, вкладень у статутний капітал, розрахунки за позиками).

Має бути виконаний відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітності (IFRS) або іншого застосовного стандарту, такого як US GAAP, та місцевих вимог законодавства юрисдикції компанії.

Супровід перевірок нерезидентів з боку податкових та фінансових органів (підготовка документів, відповіді на запити, участь у перевірках).

Забезпечення супроводу та підготовка до податкових перевірок нерезидентних компаній.

Ведення обліку змін у капіталі компанії-нерезидента (формування статутного капіталу, облік додаткових внесків, реінвестування прибутку).

Має бути виконаний відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітності (IFRS) або іншого застосовного стандарту, такого як US GAAP, та місцевих вимог законодавства юрисдикції компанії.

Облік позик та кредитів для компанії-нерезидента (облік процентних витрат, контроль термінів погашення).

Має бути виконаний відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітності (IFRS) або іншого застосовного стандарту, такого як US GAAP, та місцевих вимог законодавства юрисдикції компанії.

Актуалізація облікової політики компанії-нерезидента (внесення змін відповідно до нових стандартів чи вимог податкових органів).

Актуалізація облікової політики компанії-нерезидента передбачає внесення змін, спрямованих на приведення документації у відповідність до нових стандартів, вимог податкових органів чи змін у бізнес-процесах компанії.

Облік та списання дебіторської та кредиторської заборгованості (формування та контроль за боргами, списання безнадійних боргів).

Має бути виконаний відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітності (IFRS) або іншого застосовного стандарту, такого як US GAAP, та місцевих вимог законодавства юрисдикції компанії.

Ведення бух. обліку доходів та витрат нерезидентів за касовим методом.

Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів в рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.

Розрахунок та облік резервів та забезпечень компанії-нерезидента (формування резервів під сумнівні борги, оціночні зобов'язання).

Має бути виконаний відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітності (IFRS) або іншого застосовного стандарту, такого як US GAAP, та місцевих вимог законодавства юрисдикції компанії.

Підготовка трансфертної документації для нерезидентів (трансферне ціноутворення, обґрунтування цін угод між пов'язаними особами).
Консультації щодо оформлення документів постачальників (узгодження необхідних реквізитів, юрисдикцій, номенклатур, сум, нарахованих податків у них) або безпосередне оформлення.

Консультації з оформлення документів:
Перевірка та узгодження всіх необхідних реквізитів документів.Аналіз відповідності юрисдикції постачальників вашим бізнес-потребам.
Узгодження номенклатур товарів і послуг відповідно до договорів.
Контроль правильності зазначення сум і податкових нарахувань.

Безпосереднє оформлення документів:
Складання та перевірка документів відповідно до чинного законодавства.
Допомога в підготовці рахунків, актів, накладних чи інших обов'язкових форм.
Внесення коригувань у документи за необхідності.

Ведення бух. обліку доходів та витрат нерезидентів після автоматизації імпорту/чардж за касовим методом: понад 100000 транзакцій на місяць по ЮО.

Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів в рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.

Peєстрація VAT Global Digital (в країнах продажу, які не збігаються із юрисдикцією юрособи + обсяги продажу там перевищують встановлені пороги).

Реєстрація в системі VAT Global Digital необхідна для компаній, які здійснюють продажі цифрових товарів або послуг у країнах, юрисдикція яких не збігається з юрисдикцією юридичної особи, та обсяги продажів у цих країнах перевищують встановлені пороги для реєстрації ПДВ.

Що включає процес:
Аналіз юрисдикцій, де перевищено поріг для реєстрації.
Консультації щодо вимог і процедур реєстрації в різних країнах.
Підготовка необхідних документів відповідно до місцевих вимог.
Реєстрація у податкових органах відповідних країн.
Супровід у питаннях подання звітності та сплати ПДВ після реєстрації.

Ведення бух. обліку доходів та витрат нерезидентів після автоматизації імпорту/чардж за касовим методом: понад 25000 транзакцій на місяць по ЮО.

Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів в рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.

Ведення бух. обліку доходів та витрат нерезидентів після автоматизації імпорту / чардж за методом нарахувань: понад 25000 транзакцій на місяць по ЮО.

Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів в рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.

Реєстрація OSS (реєстрація у системі One Stop Shop).

Реєстрація в системі One Stop Shop (OSS) спрощує подання звітності та сплату ПДВ для компаній, що здійснюють транскордонний продаж товарів і послуг у країнах Європейського Союзу.

Складання та подання VAT Global Digital звіту нерезидента у юрисдикціях поза місцем реєстрації компанії-нерезидента.

Підготовка та подання обов'язкового звіту компанії.

Складання та подання VAT або OSS звіту нерезидента.

Підготовка та подання обов'язкового звіту компанії.

Виставлення рахунків, інвойсів, актів від компаній-нерезидентів.

Виставлення інвойсів для можливості отримання доходів.

Розрахунок та облік зарплати в компаніях-нерезидентах.

Офіційне оформлення співробітника в компанії.

Ведення бух. обліку на нерезиденті за методом нарахування.

Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів в рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.

Ведення бух. обліку доходів та витрат нерезидентів за касовим методом: від 501 до 1000 транзакцій на місяць по ЮО.

Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів (підготовка та обробка даних у системі, звірка з банком (до 4-х р/р з API), облік доходів і витрат за касовим методом) від 501 до 1000 транзакцій на місяць.
*В рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.

Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів. Облік доходів та витрат за касовим методом від 1 до 500 транзакцій на місяць (за категоріями).

Ведення бухгалтерського обліку нерезидентів (підготовка та обробка даних у бухгалтерській програмі, звірка з банком (до 4-х р/р з API), облік доходів і витрат за касовим методом).- від 1 до 500 транзакцій на місяць (за категоріями).

*В рамках забезпечення безперервного обліку діяльності компанії.

Первинне налаштування програмного забезпечення бухгалтерського обліку в компаніях-нерезидентах.

При відкритті нової компанії налаштовується ПЗ для можливості ведення обліку.

Оплата рахунків та звітність щодо працевлаштування за кордоном.

Оплата рахунків зовнішніх підрядників з працевлаштування працівників за кордоном та ведення звітності по таких оплатах.

Оформлення працевлаштування за кордоном через компанії-посередники.

Підбір підрядника з працевлаштування за межами України та супровід процесу укладання договору.

Супровід оформлення співробітників як аналог ФОП за кордоном.

Повний супровід у відкритті аналога ФОП за кордоном для співробітника.

Отримання документів від компанії під запит від співробітників.

Організація отримання документів від компанії під запит від іноземних держорганів.

Укладання договорів з іноземними юридичними особами для працівників.

Організація процесу укладання договору з нашою іноземною юр.особою для співробітників.

Універсальні юридичні послуги для нерезидентів рівня Middle та Senior.

Юридичні послуги кваліфікованих спеціалістів, адвокатів.