Дослідження, виявлення та вирішення складних проблем або питань замовника, пов’язаних з IT продуктами та сервісами замовника. Виконується розробниками.
Консультація співробітників по доопрацюванню системи, або по вузькоспеціалізованих питаннях до тестувальника чи розробника.
Обробка тікетів повʼязаних з налаштуваннями системи, відповіді на запитання, потребуючі глибоких знань системи, ресерчу, або правкам через базу даних.
Обробка простих тікетів, відповіді на прості запитання.
Регулярні завдання, які приходять з певною періодичністю та не вимагають додаткових розробок чи доробок. Виконуються лише молодшим спеціалістом. Не потребують додаткових апрувів. У задачі обов'язково вказано, що саме необхідно відслідковувати та як має виглядати "вірно" працюючий скрипт.
Консультація співробітників по технічним чи загальним питанням, які стосуються подальших чи поточних розробок. Такими консультаціями можуть бути, наприклад, оцінка нової задачі чи орієнтування з ходу розробки.
Вивантаження данних, яке займає до двох годин роботи. Вивантаження є статичним та не оновлюється скриптом. Виконується у вигляді Таблиці Google.
Підтримка автоматизацій, що були розроблені раніше командою аналітиків, які не є розробками чи доробками та займають менше 1 години.
Розробка автоматизованих скриптів, які вирішують проблему замовника та поліпшують роботу бізнесу. Можуть бути налаштовані на автоматичне оновлення даних з певною періодичністю у вигляді таблиць, дайджестів, BI систем тощо.