Послуги:

Супровід пошуку і найму асистента за заданими параметрами.

Створимо опис вакансії, сформуємо тестове та вітальні питання відповідно до вимог реквестора, відкриємо вакансію та проведемо цикл закриття вакансії: бріф з рекрутерами, перевірка тестових, співбесіди і порекомендуємо рафіновану добірку кандидатів для знайомства з реквестором.

ОМ: Пакування і відправка welcome-box для новачків.

Спакуємо та відправимо точно в строк welcome-box новачкам.

Адміністрування загальних сторінок компанії в Notion.
Оформлення результатів опитувальника в презентацію Canva або Google Presentation.
Переклад матеріалів на іншу мову з оформленням та структуруванням інформації.
Комплексний супровід проєктів та адміністрування.
Підготовка асистентів для бізнес-задач та консьєрж сервісу.

Адаптуємо та навчимо виконувати задачі згідно за стандартами та корпоративній культурі Netpeak Group. Ви матимете готового асистента-нетпіківця, який буде якісно виконувати як рутинні, так і несподівані задачі.

Організація і контроль ремонтних робіт.

Допоможемо сформувати ТЗ для виконання замовлення, складемо кошторис, організуємо процеси, спеціалістів та закупівлю потрібних матеріалів. Після усунення несправності організуємо клінінг та передамо готовий результат робіт.

ОМ: підтримка життєдіяльності офісу / Operations Managers.

Організуємо комфорт та затишок  в на робочому місці та в переговорках. Подбаємо про квіти, прослідкуємо за чистотою. Вчасно замовимо каву.
А ще роздрукуємо документи. За потреби надамо аптечку. І просто посміхнемось :)

Supplier: Взаємодія із орендодавцем (регулярна).

Проконтролюємо вчасну оплату орендної плати та комунальних послуг. Допоможемо організувати дрібний ремонт в офісі.

ОМ: Створення презентацій / Operations Managers.

Підготуємо презентацію за критеріями замовника — залишиться тільки зробити демонстрацію.

Управління нерухомістю: оренда, продаж, покупка.

Організуємо клінінг, фото та відеозйомку приміщення перед орендою, покупкою/ продажем. Супроводжуватимемо оголошення про продаж.Покажемо приміщення потенційним орендарям. Щомісяця контролюватимемо оплату оренди та стан приміщення.

ОМ: робота з мерчем і брендовими товарами (підбір, замовлення, пакування і відправка) / Operations Managers.

Промоніторимо ціни на товар, підберемо якісні матеріали та підготуємо додрукарський макет.А також беремо на себе договірні відносини та документообіг з постачальником та організацію доставки.

ОМ: Оплата комунальних послуг КУ (ОСББ чи ЖКС) / Operations Managers.

Передамо показники лічильників у відповідні служби, отримаємо та перевіримо рахунки, сплатимо рахунки за комунальні послуги.

ОМ: Послуги асистентів з погодинною тарифікацією / Operations Managers.

Допоможемо підібрати товари, зробимо порівняльну таблицю, а потім організуємо покупку. Навіть напишемо пост, інструкцію чи мануал. Опрацюємо зворотній зв'язок. Виконаємо побутові або особисті доручення, крім робочих, звісно.

І це не весь список, що ми можемо вирішити.