Термінова організація пребордингу, виходу та адаптаційна підтримка 1 фултайм співробітника.

На основі створеної рекрутерами задачі, відбувається повна підготовка до початку роботи нового співробітника та супровід на період ВТ в скорочені терміни:
- для співробітників, які виходять на власній техніці — швидше, ніж через 2 повні робочі дні;
- для співробітників, які виходять на техніці компанії — швидше, ніж через 5 повних робочих днів.

Кнопки визначають рівень складності твого запиту та відповідно категорію послуги. У першу чергу, це впливає на ціну (вартість). Тому, натискаючи на одну з них, ти можеш побачити різницю в описі послуги нижче.
Хто надає послугу
NC Employee experience team
DoD (результат)

Новачок пройшов процес онбордингу.

Ціна (вартість)
$118,66
Оплата за
Онбординг 1 співробітника.
Що потрібно для початку роботи

Базова інформація про новачка:
- ПІБ;
- контакти;
- оффер;
- нік куратора;
- інші домовленості.

Флоу роботи

Задача ставиться рекрутерами або Employee Experience Supervisor.
Назначається відповідальний виконавець команди NC Employee experience team і виконується замовлення в скорочені, в порівнянні зі стандартним процесом, термінами:

1. Підбір техніки для новачка, враховуючи побажання новачка, керівника та/або CEO, а також залишків на складі (у спілкуванні з адміністратором) та можливостей купівлі/відправки в регіон новачка, постановка задачі на техніку відповідно до цього.

2. Організація виходу новачка:
- узгодження дати виходу новачка з новачком, керівником та сис.адміном;
- підготовка та підпис з новачком документів за шаблоном: NDA та договори на надання послуг, якщо потрібно. За відсутності шаблону — постановка задачі на юриста для підготовки;
- організація зустрічі новачка зі спеціалістом зі служби безпеки;
- визначити та домовитися зі співробітниками компанії про форму працевлаштування в компанії. Якщо співробітник хоче бути оформлений як ФОП — з'ясування усієї інформації у новачка для постановки задачі для бухгалтерії, підготовка та підписання з новачком договору на надання послуг;
- комунікація з АК/ОМ та контроль відправки Welcome Box для новачка;
- виконання та створення всіх налаштувань, постановка актуалізованої задачі для ознайомлення з усіма правилами компанії;
- виставлення ставки, ієрархії;
- для Agency SEO/JIM/IM та PPC/JIM/IM: запит на DH виставити вартість години у профілі новачка у ПУПі;
- для Agency SEO/JIM/IM та Outreach налаштування персонального менеджера у ПФ;
- для Agency PM/NB/Partnership: запит на CCO додати новачкові потрібні групи у ПФ та простір;
- для Agency Marketing + SDR/Partnership: запит на додавання новачка в потрібний простір у ПФ та налаштування планувальника.

3. Організація та проведення першої та другої зустрічі та зустрічі на екваторі адаптації.

Кнопки визначають рівень складності твого запиту та відповідно категорію послуги. У першу чергу, це впливає на ціну (вартість). Тому, натискаючи на одну з них, ти можеш побачити різницю в описі послуги нижче.
Хто надає послугу
NC Employee experience team
DoD (результат)

Новачок пройшов процес онбордингу.

Ціна (вартість)
$165,97
Оплата за
Онбординг 1 співробітника.
Що потрібно для початку роботи

Базова інформація про новачка:
- ПІБ;
- контакти;
- оффер;
- нік куратора;
- інші домовленості.

Флоу роботи

Задача ставиться рекрутерами або Employee Experience Supervisor.
Назначається відповідальний виконавець команди NC Employee experience team і виконується замовлення в скорочені, в порівнянні зі стандартним процесом, термінами:

1. Підбір техніки для новачка, враховуючи побажання новачка, керівника та/або CEO, а також залишків на складі (у спілкуванні з адміністратором) та можливостей купівлі/відправки в регіон новачка, постановка задачі на техніку відповідно до цього.
2. Організація виходу новачка:
- узгодження дати виходу новачка з новачком, керівником та сис.адміном;
- підготовка та підпис з новачком документів за шаблоном: NDA та договори на надання послуг, якщо потрібно. За відсутності шаблону — постановка задачі на юриста для підготовки;
- організація зустрічі новачка зі спеціалістом зі служби безпеки;
- визначити та домовитися зі співробітниками компанії про форму працевлаштування в компанії. Якщо співробітник хоче бути оформлений як ФОП — з'ясування усієї інформації у новачка для постановки задачі для бухгалтерії, підготовка та підписання з новачком договору на надання послуг;
- комунікація з АК/ОМ та контроль відправки Welcome Box для новачка;
- виконання та створення всіх налаштувань, постановка актуалізованої задачі для ознайомлення з усіма правилами компанії;
- виставлення ставки, ієрархії;
- для Agency SEO/JIM/IM та PPC/JIM/IM: запит на DH виставити вартість години у профілі новачка у ПУПі;
- для Agency SEO/JIM/IM та Outreach налаштування персонального менеджера у ПФ;
- для Agency PM/NB/Partnership: запит на CCO додати новачкові потрібні групи у ПФ та простір;
- для Agency Marketing + SDR/Partnership: запит на додавання новачка в потрібний простір у ПФ та налаштування планувальника.
3. Організація та проведення першої та другої зустрічі та зустрічі на екваторі адаптації.

Кнопки визначають рівень складності твого запиту та відповідно категорію послуги. У першу чергу, це впливає на ціну (вартість). Тому, натискаючи на одну з них, ти можеш побачити різницю в описі послуги нижче.
Хто надає послугу
NC Employee experience team
DoD (результат)

Новачок пройшов процес онбордингу.

Ціна (вартість)
$200,39
Оплата за
Онбординг 1 співробітника.
Що потрібно для початку роботи

Базова інформація про новачка:
- ПІБ;
- контакти;
- оффер;
- нік куратора;
- інші домовленості.

Флоу роботи

Задача ставиться рекрутерами або Employee Experience Supervisor.
Назначається відповідальний виконавець команди NC Employee experience team і виконується замовлення в скорочені, в порівнянні зі стандартним процесом, термінами:

1. Підбір техніки для новачка, враховуючи побажання новачка, керівника та/або CEO, а також залишків на складі (у спілкуванні з адміністратором) та можливостей купівлі/відправки в регіон новачка, постановка задачі на техніку відповідно до цього.

2. Організація виходу новачка:
- узгодження дати виходу новачка з новачком, керівником та сис.адміном;
- підготовка та підпис з новачком документів за шаблоном: NDA та договори на надання послуг, якщо потрібно. За відсутності шаблону — постановка задачі на юриста для підготовки;
- організація зустрічі новачка зі спеціалістом зі служби безпеки;
- визначити та домовитися зі співробітниками компанії про форму працевлаштування в компанії. Якщо співробітник хоче бути оформлений як ФОП — з'ясування усієї інформації у новачка для постановки задачі для бухгалтерії, підготовка та підписання з новачком договору на надання послуг;
- комунікація з АК/ОМ та контроль відправки Welcome Box для новачка;
- виконання та створення всіх налаштувань, постановка актуалізованої задачі для ознайомлення з усіма правилами компанії;
- виставлення ставки, ієрархії;
- для Agency SEO/JIM/IM та PPC/JIM/IM: запит на DH виставити вартість години у профілі новачка у ПУПі;
- для Agency SEO/JIM/IM та Outreach налаштування персонального менеджера у ПФ;
- для Agency PM/NB/Partnership: запит на CCO додати новачкові потрібні групи у ПФ та простір;
- для Agency Marketing + SDR/Partnership: запит на додавання новачка в потрібний простір у ПФ та налаштування планувальника.

3. Організація та проведення першої та другої зустрічі та зустрічі на екваторі адаптації.