Включає повний цикл створення цифрових продуктів.Проєктування: аналіз потреб бізнесу, створення структури та дизайну.
Розробка: програмування функціоналу.
Тестування та запуск: перевірка продуктивності, адаптивності та безпеки.
1. Доопрацювання вирішує описану клієнтом проблему.
2. Доопрацювання відповідає вимогам клієнта.
3. Клієнт прийняв доопрацювання.
1. Опис проблеми.
2. Опис вимог.
1. Замовник переходить за посиланням та формулює завдання (що саме потрібно зробити, бажані терміни виконання, які умови потрібно виконати, щоб задача вважалась готовою).
2. Спочатку опрацьовує звернення перша лінія технічної підтримки: поставить питання що уточнюють подробиці, класифікує звернення, визначає виконавця завдання.
2.1. Якщо запит можна виконати на рівні першої лінії — запит виконується. Отримаємо підтвердження, що клієнта влаштовує рішення та закриваємо звернення.
2.2. Якщо перша лінія виявила, що виконання запиту потребує допомоги технічного фахівця другої лінії — перша лінія попереджає про це клієнта та переводить тікет на відповідну команду.
3. Команда-виконавець (другої лінії) за необхідності погоджує додаткові деталі. За запитом клієнта також може бути попередньо оцінена вартість замовлення.
4. За необхідності додатково погоджуються терміни виконання замовлення.
5. Замовник перевіряє результати та оцінює якість виконання