Продаж корпоративної техніки.

Продаж робочих ноутбуків, моніторів, телефонів, мишок, клавіатур тощо, проведення списання техніки та передачі коштів через бухгалтерію.

Кнопки визначають рівень складності твого запиту та відповідно категорію послуги. У першу чергу, це впливає на ціну (вартість). Тому, натискаючи на одну з них, ти можеш побачити різницю в описі послуги нижче.
Хто надає послугу
NC Sysadmins team
DoD (результат)

1. Отримано гроші за продану техніку.

2. Є відповідна відмітка в реєстрі проданої техніки.

3. Співробітник бухгалтерії проінформований і техніка списана з балансу.

4. Бухгалтерія отримала гроші за продану техніку.

Ціна (вартість)
$9,43
Оплата за
Продаж 1 одиниці техніки.
Що потрібно для початку роботи

Згода на продаж техніки.

Флоу роботи

1. Замовник переходить за посиланням та формулює завдання (що саме потрібно зробити, бажані терміни виконання, які умови потрібно виконати, щоб задача вважалась готовою).

2. Спочатку опрацьовує звернення перша лінія технічної підтримки: поставить питання що уточнюють подробиці, класифікує звернення, визначає виконавця завдання.
2.1. Якщо запит можна виконати на рівні першої лінії — запит виконується. Отримаємо підтвердження, що клієнта влаштовує рішення та закриваємо звернення.
2.2. Якщо перша лінія виявила, що виконання запиту потребує допомоги технічного фахівця другої лінії — перша лінія попереджає про це клієнта та переводить тікет на відповідну команду.

3. Команда-виконавець (другої лінії) за необхідності погоджує додаткові деталі. За запитом клієнта також може бути попередньо оцінена вартість замовлення.

4. За необхідності додатково погоджуються терміни виконання замовлення.

5. Замовник перевіряє результати та оцінює якість виконання.

Кнопки визначають рівень складності твого запиту та відповідно категорію послуги. У першу чергу, це впливає на ціну (вартість). Тому, натискаючи на одну з них, ти можеш побачити різницю в описі послуги нижче.
Хто надає послугу
NC Sysadmins team
DoD (результат)

1. Отримано гроші за продану техніку.
2. Є відповідна відмітка в реєстрі проданої техніки.
3. Співробітник бухгалтерії проінформований і техніка списана з балансу.
4. Бухгалтерія отримала гроші за продану техніку.

Ціна (вартість)
$37,72
Оплата за
Продаж 1 одиниці техніки.
Що потрібно для початку роботи

Згода на продаж техніки.

Флоу роботи

1. Замовник переходить за посиланням та формулює завдання (що саме потрібно зробити, бажані терміни виконання, які умови потрібно виконати, щоб задача вважалась готовою).

2. Спочатку опрацьовує звернення перша лінія технічної підтримки: поставить питання що уточнюють подробиці, класифікує звернення, визначає виконавця завдання.
2.1. Якщо запит можна виконати на рівні першої лінії — запит виконується. Отримаємо підтвердження, що клієнта влаштовує рішення та закриваємо звернення.
2.2. Якщо перша лінія виявила, що виконання запиту потребує допомоги технічного фахівця другої лінії — перша лінія попереджає про це клієнта та переводить тікет на відповідну команду.

3. Команда-виконавець (другої лінії) за необхідності погоджує додаткові деталі. За запитом клієнта також може бути попередньо оцінена вартість замовлення.

4. За необхідності додатково погоджуються терміни виконання замовлення.

5. Замовник перевіряє результати та оцінює якість виконання.

Кнопки визначають рівень складності твого запиту та відповідно категорію послуги. У першу чергу, це впливає на ціну (вартість). Тому, натискаючи на одну з них, ти можеш побачити різницю в описі послуги нижче.
Хто надає послугу
NC Sysadmins team
DoD (результат)

1. Отримано гроші за продану техніку.
2. Є відповідна відмітка в реєстрі проданої техніки.
3. Співробітник бухгалтерії проінформований і техніка списана з балансу.
4. Бухгалтерія отримала гроші за продану техніку.

Ціна (вартість)
$47,15
Оплата за
Продаж 1 одиниці техніки.
Що потрібно для початку роботи

Згода на продаж техніки.

Флоу роботи

1. Замовник переходить за посиланням та формулює завдання (що саме потрібно зробити, бажані терміни виконання, які умови потрібно виконати, щоб задача вважалась готовою).

2. Спочатку опрацьовує звернення перша лінія технічної підтримки: поставить питання що уточнюють подробиці, класифікує звернення, визначає виконавця завдання.
2.1. Якщо запит можна виконати на рівні першої лінії — запит виконується. Отримаємо підтвердження, що клієнта влаштовує рішення та закриваємо звернення.
2.2. Якщо перша лінія виявила, що виконання запиту потребує допомоги технічного фахівця другої лінії — перша лінія попереджає про це клієнта та переводить тікет на відповідну команду.

3. Команда-виконавець (другої лінії) за необхідності погоджує додаткові деталі. За запитом клієнта також може бути попередньо оцінена вартість замовлення.

4. За необхідності додатково погоджуються терміни виконання замовлення.

5. Замовник перевіряє результати та оцінює якість виконання.