На основі створеної задачі, відбувається повна підготовка до початку роботи та супровід на період ВТ ексспівробітника, який повертається до роботи в ту саму компанію протягом 1 року після звільнення, декрету або саббатікалу.
1. Співробітник пройшов процес онбордингу та отримав необхідні доступи.
2. Підписані необхідні ОІВ, NDA.
Базова інформація про співробітника: Нік, новий оффер, нік куратора, інші домовленості.
Назначається відповідальний виконавець команди NC Employee experience team і виконується замовлення:
1. Підбір техніки для новачка, враховуючи побажання новачка, керівника та/або CEO, а також залишків на складі (у спілкуванні з адміністратором) та можливостей купівлі/відправки в регіон новачка, постановка задачі на техніку відповідно до цього.
2. Організація виходу співробітника:
- узгодження дати початку роботи зі співробітником, керівником та сис.адміном;
- перевірка попередніх документів, за потреби підготовка та підпис з документів за шаблоном: NDA та договори на надання послуг, якщо потрібно. За відсутності шаблону — постановка задачі на юриста для підготовки;
- організація зустрічі новачка зі спеціалістом зі служби безпеки;
- визначити та домовитися зі співробітниками компанії про форму працевлаштування в компанії. Якщо співробітник хоче бути оформлений як ФОП — з'ясування усієї інформації у новачка для постановки задачі для бухгалтерії, підготовка та підписання з новачком договору на надання послуг;
- комунікація з АК/ОМ та контроль відправки Welcome Box для новачка (опціонально);
- виконання та створення всіх налаштувань, постановка актуалізованої задачі для ознайомлення з усіма правилами компанії;
- виставлення ставки, ієрархії;
- для Agency SEO/JIM/IM та PPC/JIM/IM: запит на DH виставити вартість години у профілі новачка у ПУПі;
- для Agency SEO/JIM/IM та Outreach налаштування персонального менеджера у ПФ;
- для Agency PM/NB/Partnership: запит на CCO додати новачкові потрібні групи у ПФ та простір;
- для Agency Marketing + SDR/Partnership: запит на додавання новачка в потрібний простір у ПФ та налаштування планувальника.
1. Співробітник пройшов процес онбордингу та отримав необхідні доступи.
2. Підписані необхідні ОІВ, NDA.
Базова інформація про співробітника: Нік, новий оффер, нік куратора, інші домовленості.
Назначається відповідальний виконавець команди NC Employee experience team і виконується замовлення:
1. Підбір техніки для новачка, враховуючи побажання новачка, керівника та/або CEO, а також залишків на складі (у спілкуванні з адміністратором) та можливостей купівлі/відправки в регіон новачка, постановка задачі на техніку відповідно до цього.
2. Організація виходу співробітника:
- узгодження дати початку роботи зі співробітником, керівником та сис.адміном;
- перевірка попередніх документів, за потреби підготовка та підпис з документів за шаблоном: NDA та договори на надання послуг, якщо потрібно. За відсутності шаблону — постановка задачі на юриста для підготовки;
- організація зустрічі новачка зі спеціалістом зі служби безпеки;
- визначити та домовитися зі співробітниками компанії про форму працевлаштування в компанії. Якщо співробітник хоче бути оформлений як ФОП — з'ясування усієї інформації у новачка для постановки задачі для бухгалтерії, підготовка та підписання з новачком договору на надання послуг;
- комунікація з АК/ОМ та контроль відправки Welcome Box для новачка (опціонально);
- виконання та створення всіх налаштувань, постановка актуалізованої задачі для ознайомлення з усіма правилами компанії;
- виставлення ставки, ієрархії;
- для Agency SEO/JIM/IM та PPC/JIM/IM: запит на DH виставити вартість години у профілі новачка у ПУПі;
- для Agency SEO/JIM/IM та Outreach налаштування персонального менеджера у ПФ;
- для Agency PM/NB/Partnership: запит на CCO додати новачкові потрібні групи у ПФ та простір;
- для Agency Marketing + SDR/Partnership: запит на додавання новачка в потрібний простір у ПФ та налаштування планувальника.