Пошук, узгодження, за потреби, оформлення та підписання з обох сторін будь-якого первинного документа на підтвердження отримання реалізованого замовлення у підрядника.
Це регулярна послуга по отриманню та розподілу вашої кореспонденції: оформлення та передача на підпис, сканування, відправка, отримання та передача відповідальному всіх видів документів (договори, додаткові угоди, акти, NDA, протоколи та інше), як в електронному вигляді (Вчасно, Медок, Docusign та інше) так і фізичному (через Укр. пошта/ Нова пошта/ DHL/ Meest Express та інше), вже під контролем відповідального Correspondence Specialist.
За зверненням реквестера формується відповідний документ по шаблону та надається у задачі для перевірки юристом з подальшим підписанням та відправкою.
Проведення процесу онбордингу, в який було внесено доповнення та зміни (в шаблони та у флоу) для окремої команди/компанії/співробітника за запитом реквестера.
Правовий аналіз існуючого договору. Складання, підписання додаткової угоди, додаткового договору.
Перевіримо документи на наявність відмінностей та прихованих правок, і на основі аналізу підготуємо детальний звіт.
Погодимо додаткові умови взаємодії з підрядниками / постачальниками (зміна ціни, поставка додаткових товарів і т.д.), не забудемо про первинні документи (акти, накладні і т.д.), або ж допоможемо завершити співпрацю на "хорошій ноті".