Ця послуга надається за замовчуванням (автоматично) для компаній Netpeak Group.
Допоможемо інтегрувати звіт методом нарахування (P&L) і баланс таким чином, щоб отримувати повну картину фінансового стану бізнесу.
1. Розроблена модель внутрішнього управління обліку у вигляді БМ/регламентів.
2. Представлено СЕО.
Вхідні дані:
- опис загальної схеми бізнесу;
- мінімальні одиниці обліку.
1. Збір та аналіз вимог: Визначення ключових потреб бізнесу, стратегічних цілей та вимог до управлінського обліку (прибуток і збитки, баланс). Аналіз існуючої системи обліку, якщо така є.
2. Оцінка фінансової структури: Оцінка структури доходів, витрат та активів компанії для створення оптимальної моделі управлінського обліку, яка відображатиме реальну фінансову ситуацію.
3. Розробка моделі управлінського обліку:
3.1. PL (Profit and Loss): Створення моделі для відображення доходів і витрат, що дозволяє точно оцінити фінансові результати бізнесу.
3.2. Balance (Баланс): Розробка балансу для відображення активів, зобов'язань і власного капіталу, що дозволить краще розуміти фінансову стійкість компанії.
4. Налаштування показників і звітності: Визначення ключових фінансових показників.
4.1. Затвердження моделі.
5. Інтеграція з існуючими системами:
6. Підключення моделі управлінського обліку до фінансової системи для автоматизації процесу збору та обробки даних.
7. Перевірка та тестування.
8. Навчання персоналу.
9. Запуск і супровід.
1. Розроблена модель внутрішнього управління обліку у вигляді БМ/регламентів.
2. Представлено СЕО.
Вхідні дані:
- опис загальної схеми бізнесу;
- мінімальні одиниці обліку.
1. Збір та аналіз вимог: Визначення ключових потреб бізнесу, стратегічних цілей та вимог до управлінського обліку (прибуток і збитки, баланс). Аналіз існуючої системи обліку, якщо така є.
2. Оцінка фінансової структури: Оцінка структури доходів, витрат та активів компанії для створення оптимальної моделі управлінського обліку, яка відображатиме реальну фінансову ситуацію.
3. Розробка моделі управлінського обліку:
3.1. PL (Profit and Loss): Створення моделі для відображення доходів і витрат, що дозволяє точно оцінити фінансові результати бізнесу.
3.2. Balance (Баланс): Розробка балансу для відображення активів, зобов'язань і власного капіталу, що дозволить краще розуміти фінансову стійкість компанії.
4. Налаштування показників і звітності: Визначення ключових фінансових показників.
4.1. Затвердження моделі.
5. Інтеграція з існуючими системами.
6. Підключення моделі управлінського обліку до фінансової системи для автоматизації процесу збору та обробки даних.
7. Перевірка та тестування.
8. Навчання персоналу.
9. Запуск і супровід.