1. Підготовка бухгалтерських підсумків для формування звітності.
2. Складання та подання всіх загальних податкових та стат. звітів для ТОВ:
2.1. Спрощена система.
2.2. Без ПДВ.
3. Сплата єдиного податку.
1. Підготовка бухгалтерських підсумків для формування звітності.
2. Складання та подання всіх загальних податкових та стат. звітів для ТОВ:
2.1. Загальна система.
2.2. ПДВ (у т.ч. формування умовної податкової накладної).
3. Оплата загальних (прибуток, ПДВ, ЄП) податків.
Збір документів, підготовка документів по ліквідації, закриттю юридичної особи, в тому числі юридичних осіб нерезидентів. Супроводження по держаній реєстрації.
Підготовка документів та всі дії по державній реєстрації створення юридичної особи (у тому числі в результаті виділу, злиття, перетворення, поділу).
Підготовка документів та реєстрація змін даних юридичної особи чи ФОП.