Це регулярна послуга по отриманню та розподілу вашої кореспонденції: оформлення та передача на підпис, сканування, відправка, отримання та передача відповідальному всіх видів документів (договори, додаткові угоди, акти, NDA, протоколи та інше), як в електронному вигляді (Вчасно, Медок, Docusign та інше) так і фізичному (через Укр. пошта/ Нова пошта/ DHL/ Meest Express та інше), вже під контролем відповідального Correspondence Specialist.
Supplier, за можливістю, проводить по відповідному шаблону задачі та відповідних відповідальних, договір з постачальником до повного підписання з обох сторін протягом декількох робочих днів.
Послуга буде надана: ТІЛЬКИ за умови наявності відповідного шаблону договору та згоди постачальника прийняти наш шаблон договору.
Перевірка договору на наявність податкових ризиків, помилок, що можуть привести до нікчемності договору, відповідність договору діяльності компанії.
Контроль за первинною документацією в рамках такого співробітника.
Організація процесу укладання договору з нашою іноземною юр.особою для співробітників.
Збір документів., складання документів по реєстрації, продажу, передачі прав по ТМ (торгових марках) та ПЗ (програмному забезпеченню).
Правовий аналіз існуючого договору. Складання, підписання додаткової угоди, додаткового договору.
Перевірка контрагента.
Перевірка та затвердження фінансових умов договору перед його підписанням. Це включає аналіз умов платежів, цін, строків, а також оцінку фінансових ризиків.
Погодимо додаткові умови взаємодії з підрядниками / постачальниками (зміна ціни, поставка додаткових товарів і т.д.), не забудемо про первинні документи (акти, накладні і т.д.), або ж допоможемо завершити співпрацю на "хорошій ноті".
Заключимо договір з підрядником/постачальником, не забудемо про первинні документи (акти, накладні і т.д.) і все самостійно оплатимо без зайвої мороки для замовника.